Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συνέντευξη με τον αρχιτέκτονα της ανόδου των Κοσκίνων Σάκη Νικολάου

Δεν έχουν κοπάσει ακόμα οι πανηγυρισμοί στα Κόσκινα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την άνοδο στα μεγάλα σαλόνια του Ευβοϊκού ποδοσφαίρου. Κοντά μας έχουμε τον αρχιτέκτονα προπονητή της ομάδας Σάκη Νικολάου για να μιλήσουμε μαζί του για την μεγάλη αυτή επιτυχία.

Κύριε Νικολάου καταφέρατε φέτος κάτι πολύ σημαντικό για ένα μικρό χωριό να πετύχει ένα μεγάλο γεγονός και να πανηγυρίσει τον τίτλο. 
Σας ευχαριστώ που μου δίνεται την δυνατότητα να ευχαριστήσω μέσα από το EVIAGOAL το Δ/Σ της ομάδας μας Α.Ο. ΚΟΣΚΙΝΩΝ που μου έδωσε την δυνατότητα να πάρω στα χέρια μου το τιμόνι της ομάδας ως προπονητής την περσινή χρονιά στα μέσα του πρωταθλήματος και μάλιστα δύο παιχνίδια πριν από το τέλος του Α΄ γύρου, όπου η ομάδα είχε 8 βαθμούς και καταφέραμε να τερματίσουμε στην 6η θέση του βαθμολογικού πίνακα με 33 βαθμούς.
  Έτσι μου δόθηκε  η ευκαιρία να μείνω και την νέα χρονιά στην ομάδα και μετά από άψογη συνεργασία με το Δ/Σ και ειδικά με τον πρόεδρο της ομάδας κύριο Τσαλιαγκό Μάριο καταφέραμε να γράψουμε και να ζήσουμε ένα παραμύθι με χρυσά γράμματα.

Η ομάδα την φετινή χρονιά ενισχύθηκε με σημαντικές προσθήκες, έμπειρους ποδοσφαιριστές. Πως καταφέρατε αυτό το δέσιμο ώστε να πιστέψουν όλοι στο μεγάλο σας όνειρο;
Θέλω πολύ να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας, τα λιοντάρια μου όπως τα αποκαλούσα όλη τη χρονιά  που πίστεψαν στα όνειρα μου, που δεν ήταν άλλα από την κατάκτηση του πρωταθλήματος και καταφέραμε σταδιακά να γίνουν και δικά τους όνειρα και τον βοηθώ μου κύριο Παναγιώτη Αριστείδου που ήταν δίπλα μου όλη τη χρονιά.

Το πίστεψαν, το ήθελαν, το βλέπαμε παιχνίδι με  παιχνίδι και όλοι μαζί τα καταφέραμε. Τη πρώτη χρονιά ήρθαν παιδιά στην ομάδα με χαρακτήρα και ήθος όπως Βλάχος Γ, Κοκκάλας Γ, Τζίτζιρας Η, Πανταζής Δ, Μπρούκα και Σακής Αθ. και φτιάξαμε ένα καλό κορμό όπου στην συνέχεια με προσθήκες που κάναμε με έμπειρους ποδοσφαιριστές όπως Μπασινάς Γ, Κουρούμπης ΧΡ, Τριανταφύλου Γ, Γκούμας Γ, Λαθουράς, Ρούσος Αθ. ,Σταματάκος Ι, με τα παιδιά του χωριού μας , τον αρχηγό της ομάδας Δημολιάνη Τ και τον έμπειρο γερόλυκο της ομάδας Θωμά Βασίλη πετύχαμε ένα όνειρο και καταφέραμε όλοι μαζί να σηκώσουμε την κούπα το πρωταθλητή στον ουρανό των Κοσκίνων.
Ο κόσμος των Κοσκίνων σας συμπαραστάθηκε;
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φιλάθλους της ομάδας μας, που πίστεψαν στο όνειρο μας και μας ακολουθούσαν όπου παίζαμε και μας έδιναν δύναμη και κουράγιο να συνεχίσουμε.
Ευχαριστώ επίσης όλους τους φορείς που συνέβαλαν στην ομαλή και δίκαιη διεξαγωγή του πρωταθλήματος, την Ε.Π.Σ.Ε Ευβοίας, την επιτροπή διαιτησίας και τους αθλητικογράφους.

  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου και ιδιαίτερα στην εκλεκτή της καρδιάς μου την γυναίκα μου, που πραγματικά με ανέχτηκε να τρέχω καθημερινά στα γήπεδα είτε για προπόνηση είτε για ποδόσφαιρο.
Τέλος ευχαριστώ και αυτούς που πίστεψαν σε μένα και αυτούς ακόμα που έτρεξαν να με αμφισβητήσουν γιατί με έκαναν ακόμα πιο δυνατό να αποδείξω ότι μπορώ να πετύχω αυτά που πέτυχα, σε ένα τέτοιο μικρό χρονικό διάστημα.
Ο φετινός σας στόχος στην μεγάλη κατηγορία;
Στόχος της ομάδας εάν παραμείνω στον πάγκο και την φετινή  χρονιά δεν είναι άλλος από την παραμονή στα μεγάλα σαλόνια του Ευβοϊκού ποδοσφαίρου, που πιστεύω ότι εύκολα ή δύσκολα θα τα καταφέρουμε.
Τελειώνοντας που αφιερώνεται αυτή την μεγάλη επιτυχία;
Το πρωτάθλημα το αφιερώνω στον πατέρα μου που έχασα με καρδιά και πιστέψετε με ήταν ότι πιο πολύτιμο είχα στη ζωή μου  και το έχασα. Πάντα πίστευε σε μένα και ήξερε ότι αν βάλω κάτι στόχο θα το πετύχω όπως και έκανα φέτος με την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
'' Πατέρα ας είναι ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει
Σας ευχαριστούμε και ευχόμαστε ότι καλύτερο σε εσάς, την οικογένεια σας και την ομάδα σας.