Αποτελέσματα Βαθμολογίες, επόμενες αγωνιστικές

Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ Β΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Γ΄ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Α΄ ΕΥΒΟΙΑΣ Β΄ΕΥΒΟΙΑΣ Γ΄ ΕΥΒΟΙΑΣ

Εξελίξεις στην ΑΕ Ιστιαίας εν μέσω εορτών

 Δηλώσεις με συγκεκριμένο παραλήπτη έκανε σήμερα ο Μίκι Τσίρκοβιτς, προπονητής της ΑΕ Ιστιαίας, μετά τον σημερινό  αγώνα με τον Απόλλωνα Λάρισας,

Ο κ. Τσίρκοβιτς είπε πως θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις μετα τις 20 Δεκεμβρίου για την πορεία του στην ομάδα.

Συμπλήρωσε πως δεν ήλθε στην Ιστιαία για να πάρει την  δόξα κανενός και τόνισε πως ο σημερινός του αντίπαλος (Απόλλων Λάρισας) ήταν πάρα πολύ διαβασμένος, πράγμα που συμβαίνει για δεύτερη φορά.


Επεσήμανε στη συνέχεια ότι υπάρχει «κάποιος που ήταν πριν στην ομάδα και δίνει πληροφορίες στους αντιπάλους. Αυτός πρέπει να ντρέπεται και όχι εγώ», τόνισε, «εγώ δεν ντρέπομαι καθόλου για την εικόνα της ομάδας μου, δεν ντρέπομαι καθόλου για τους ποδοσφαιριστές μου, είμαι περήφανος για αυτούς και για το αν θα κάτσω ή όχι,  θα το ξέρετε μετα τις 20 Δεκεμβρίου».
Αυτές οι δηλώσεις έρχονται να επιβεβαιώσουν τις φήμες που τελευταία κυκλοφορούσαν στην Ιστιαία, περί παραιτήσεως του κ. Τσίρκοβιτς.

Εμείς θα παρακολουθούμε και θα σας ενημερώνουμε για κάθε εξέλιξη.

Ακούστε τι ακριβώς είπε ο Κ. Τσίρκοβιτς στι δηλώσεις του